|
№ 11/2015
2. Сирота А. І. Фінансовий омбудсмен як позасудова система врегулювання спорів на фінансовому ринку України / А. І. Сирота // Науковий вісник Національного університету ДПС України. Серія : економіка, право. — 2013. — № 4 (63). — С. 67—71. 3. Пінчук А. П. Фінансовий омбудсмен як невід’ємна частина системи регулювання ринку фінансових послуг / А. П. Пінчук, Н. В. Міокова // Економiка та держава. — 2013. — № 1. — С. 71—82. 4. Довгань В. Шляхи запровадження Служби фінансового омбудсмена в Україні / В. Довгань // Аналітично-дорадчий центр Блакитної стрічки. — 2011. — 10 лют. [Електронний ресурс]. — Режим доступу: www.vaks.org.ua/images/news_inform/Financial_Ombudsman_UNDP_Dovgan_10_02_2011_ukr.pdf. 5. Про Стратегію реформування системи захисту прав споживачів на ринках фінансових послуг в Україні на 2012—2017 роки : проект Указу Президента України [Електронний ресурс]. — Режим доступу: kbs.org.ua/files/513_dod.pdf. 6. Стратегія реформування системи захисту прав споживачів на ринках фінансових послуг на 2012—2017 роки : розпорядження Кабінету Міністрів України від 31.10.2012 № 867-р [Електронний ресурс]. — Режим доступу: zakon5.rada.gov.ua/laws/show/867-2012-р. 7. Про затвердження плану заходів щодо реалізації Стратегії реформування системи захисту прав споживачів на ринках фінансових послуг на 2012—2017 роки : проект розпорядження Кабінету Міністрів України від 27.01.2015 [Електронний ресурс]. — Режим доступу: www.me.gov.ua. 8. Приходько Б. Стратегічні напрями підвищення рівня фінансової грамотності населення України / Б. Приходько// Вісник НБУ. — 2014. — № 2. — С. 11—16. 9. Соркін І. В. Альтернативні механізми врегулювання спорів у сфері фінансових послуг: світовий досвід та реалії України / І. В. Соркін // Фінанси України. — 2013. — № 10. — С. 7—19. 10. Комплексна програма розвитку фінансового сектору України до 2020 року : постанова Правління Національного банку України від 18.06. 2015 № 391 [Електронний ресурс]. — Режим доступу: www.bank.gov.ua/doccatalog/document?id= 18563297. 11. Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо удосконалення захисту прав споживачів фінансових послуг : проект Закону України від 23.03.2015 № 2456 [Електронний ресурс]. — Режим доступу: w1.c1.rada.gov.ua/pls/zweb2/webproc4_1?pf3511=54522. 12. Шпек Р. Вкладники повинні знати, хто і що стоїть за банківськими вивісками / Р. Шпек // Forbes Україна. — 2015. — 23 лип. [Електронний ресурс]. — Режим доступу: forbes.net.ua. 13. Franchetti M. Arbitration between banks and clients: could FINRA be a model? / M. Franchetti // University of St. Gallen. Series in Law and economics. — 2013. — Oct. 25. — P. 85—116 [Електронний ресурс]. — Режим доступу: www.unisg.ch. 14. INFO Network: Эффективные подходы к фундаментальным принципам. — 2014. — Сент. [Електронний ресурс]. — Режим доступу: www.networkfso.org. 15. Customer Complaint Management Lacking at Banks [Електронний ресурс]. — Режим доступу: www.banktech.com/data-and-analytics/customer-complaint-management-lacking- at-banks/d/d-id/1296741? |