|
№ 10/2017
2. Деякі питання запобігання корупції в міністерствах, інших центральних органах виконавчої влади : розпорядження Кабінету Міністрів України від 05.10.2016 № 803-р. URL: zakon5.rada.gov.ua/laws/show/803-2016-%D1%80. 3. Касперович Ю. В. Пріоритетні напрями підвищення ефективності та прозорості публічних фінансів / НІСД. URL: www.niss.gov.ua/content/articles/files/prozorist-19d5a.pdf. 4. Косова Т. Д., Ангеліна І. А. Кодекс фіскальної прозорості: ініціативи МВФ. Економічний вісник Донбасу. 2014. № 3 (37). С. 77–81. 5. Бауманн Е. Планування й формування реалістичного та прозорого бюджету. Фінанси України. 2014. № 9. С. 7–20. 6. Бьюкенен Дж. М., Масгрейв Р. А. Суспільні фінанси і суспільний вибір. Два протилежних бачення держави / пер. з англ. Київ : ВД “КМ Академія”, 2004. 175 с. 7. Норт Д. С. Інституції, інституційна зміна та функціонування економіки / пер. з англ. Київ : Основи, 2000. 198 с. 8. Перес К. Технологические революции и финансовый капитал. Динамика пузырей и периодов процветания / пер. с англ. М. : Дело, 2013. 232 с. 9. Тоффлер Е. Третя хвиля / пер. з англ. Київ : Всесвіт, 2000. 480 с. 10. Фрімен К., Лука Ф. Як час спливає. Від епохи промислових революцій до інформаційної революції / пер. з англ. Київ : ВД “КМ Академія”, 2008. 510 с. 11. Ходжсон Дж. Экономическая теория и институты: манифест современной институциональной экономической теории / пер. с англ. М. : Дело, 2003. 464 с. 12. Гасанов С. С., Кудряшов В. П., Балакін Р. Л. Зарубіжний досвід забезпечення прозорості операцій у фіскальній сфері та його використання в Україні. Фінанси України. 2015. № 11. С. 22–42. 13. Геєць В. М. Економіка України: ключові проблеми і перспективи. Економіка і прогнозування. 2016. № 1. С. 7–22. 14. Гриценко А. А. Логіко-історичні засади кардинальних економічних змін і переходу до реконструктивного розвитку. Економіка України. 2017. № 5-6. С. 39–58. 15. Голубка С. М. Інституалізація фінансового господарства України (історична ретроспектива) : монографія / ДННУ “Акад. фін. упр.”. Київ, 2013. 453 с. 16. Фіскально-бюджетна та грошово-кредитна політика в Україні: проблеми та шляхи посилення взаємозв’язку : монографія / Даниленко А. І. та ін. ; за ред. А. І. Даниленка ; НАН України, Ін-т економіки та прогнозування. Київ, 2010. 456 с. 17. Дем’янишин В. Г. Теоретична концептуалізація і практична реалізація Бюджетної доктрини України : монографія. Тернопіль : Вид-во ТНЕУ, 2008. 496 с. 18. Єфименко Т. І. Фінансова наука та економічні реформи: інституціональний контекст. Фінанси України. 2012. № 8. С. 5–22. 19. Зимовець В. В. Державна фінансова політика економічного розвитку / НАН України, Ін-т економіки та прогнозування. Київ, 2010. 356 с. 20. Краус Н. М. Становлення інноваційної економіки в умовах інституціональних змін : монографія. Київ : ЦУЛ, 2015. 596 с. 21. Кудряшов В. П. Рекомендації МВФ з питань фіскальної політики та їх урахування в Україні. Економіка України. 2016. № 10. С. 3–19. 22. Розвиток державних фінансів України в умовах глобалізації : кол. моногр. / Луніна І. О. та ін. ; за ред. І. О. Луніної ; НАН України, Ін-т економіки та прогнозування. Київ, 2014. 325 с. 23. Наконечна Ю., Демиденко Л. Відкритість та прозорість державного та місцевого бюджетів в Україні. Вісник Київського національного університету ім. Тараса Шевченка. Сер. : економіка. 2016. Вип. 10 (187). С. 20–27. 24. Оболенський О. Ю., Сороко В. М. Розробка системи показників для моніторингу діяльності державних органів. Університетські наукові записки. 2005. № 3. С. 321–329. 25. Савчук Н. В. Бюджетні пріоритети України у контексті суспільного вибору : монографія. Київ : Вид-во КНЕУ, 2014. 325 с. 26. Чухно А. А. Вибрані праці : у 2 т. / передм. Л. В. Губерського, Т. І. Єфименко. Київ : ДННУ “Акад. фін. упр.”, 2012. 557 с. 27. Pretorius C., Pretorius N. A Review of PFM Reform Literature. London : DFID, 2008. 89 p. 28. Єфименко Т. І. Реформування та уніфікація інформаційного простору ділової активності. Економіка України. 2017. № 5-6. С. 78–90. 29. Крутова А. С., Чумак О. В. Електронний документообіг в органах державної влади України: реалії сьогодення та перспективи розвитку. Фінанси України. 2012. № 12. С. 112–124. 30. Open Budget Survey. Data Explorer. Country Datasheet: Ukraine (UA). URL: survey.internationalbudget.org/#profile/UA. 31. Радіонов Ю. Д. Прозорість бюджетної системи – гарантії її ефективності. Інвестиції: практика та досвід. 2013. № 14. С. 14–21. 32. Гладченко Л. Прозорість державних фінансів як передумова ефективності державного управління. Ринок цінних паперів України. 2011. № 3-4. С. 35–41. 33. Electronic Budget System of Georgia. April 17, 2013 / Ministry of Finance of Georgia. URL: www.pempal.org/sites/pempal/files/event/attachments/e-budget-presentation_eng.pdf. 34. Міжнародні стандарти відкритості та прозорості громадських фінансів в законодавстві та практиці України. Спроба оцінки / М. Мацкєвіч та ін. Варшава : Ґданський інститут ринкової економіки, 2003. 46 с. 35. Роменська К. М. Контроль за дотриманням бюджетного законодавства та його удосконалення. Глобальні та національні проблеми економіки. 2017. № 16. URL: www.global-national.in.ua. |