|
№ 11/2020
2. Богдан Т. П. Середньострокове бюджетне планування в Україні: системна сутність, функції, структурні елементи. Фінанси України. 2017. № 6. С. 6–25. URL: finukr.org.ua/docs/FU_17_06_007_uk.pdf. 3. Gaspar V. Future of Fiscal Rules in the Euro Area : Workshop on “Fiscal Rules in Europe: Design and Enforcement” DG ECFIN. IMF, 2020. URL: www.imf.org/en/News/Articles/2020/01/28/sp012820-vitor-gaspar-fiscal-rules-in-europe. 4. Debrun X. Independent Fiscal Institutions in the European Union: Is Coordination Required? MPRA Paper. 2019. No. 93143. 28 p. URL: mpra.ub.uni-muenchen.de/93143/1/MPRA_paper_93143.pdf. 5. Єфименко Т. І. Трансформації фінансового управління і сталий розвиток національної економіки. Економіка України. 2020. № 7. С. 5–13. URL: doi.org/10.15407/economyukr.2020.07.005. 6. Larch M. Risk reduction and risk sharing in EU fiscal policymaking: the role of better fiscal rules. VOX CEPR Policy Portal. 2018. May 10. URL: voxeu.org/article/risk-reduction-and-risk-sharing-eu-role-better-fiscal-rules. 7. Martin Ph., Darvas Z., Ragot X. European fiscal rules require a major overhaul. Bruegel Policy Contribution. 2018. No. 18. 19 p. URL: www.econstor.eu/bitstream/10419/208027/1/1041270569.pdf. 8. Schuknecht L. Towards Expenditure Rules and Fiscal Sanity in the Euro Area. ECB Working Pape. 2010. No. 1266. 51 p. URL: www.econstor.eu/bitstream/10419/153700/ 1/ecbwp1266.pdf. 9. Fiscal Monitor: Policies for the Recovery / IMF. 2020. October. Washington. URL: www.imf.org/en/Publications/FM/Issues/2020/09/30/october-2020-fiscal-monitor. 10. Gbohoui W., Medas P. Fiscal Rules, Escape Clauses, and Large Shocks. IMF, 2020. URL: www.google.com/search?q=Fiscal+Rules%2C+Escape+Clauses%2C+and+Large+Shocks&rlz=2C1BLWB_. 11. Assessment of the Fiscal Stance appropriate for the Euro Area / European Commission. 2020. July. URL: ec.europa.eu/info/publications/assessment-fiscal-stance-appropriate-euro-area_en. 12. Second-Generation Fiscal Rules: Balancing Simplicity, Flexibility, and Enforceability / L. Eyraud, X. Debrun, A. Hodge et al. IMF, 2018. URL: doi.org/10.5089/ 9781484350683.006. 13. Угода про асоціацію між Україною, з однієї сторони, та Європейським Союзом, Європейським співтовариством з атомної енергії і їхніми державами-членами, з іншої сторони, від 16.09.2014. URL: zakon.rada.gov.ua/laws/show/984_011#Text. 14. Про схвалення Стратегії реформування системи управління державними фінансами на 2017–2020 роки : розпорядження Кабінету Міністрів України від 08.02.2017 № 142-р. URL: www.kmu.gov.ua/npas/249797370. 15. Звіт про хід виконання плану заходів з реалізації Стратегії реформування системи управління державними фінансами на 2017–2020 роки : затв. розпорядженням Кабінету Міністрів України від 24.05.2017 № 415-р. URL: mof.gov.ua/storage/files/ce84936a9ada1b2bb6c30669d98e0bb8.pdf. 16. Про внесення змін до Бюджетного кодексу України щодо запровадження середньострокового бюджетного планування : закон України від 06.12.2018 № 2646-VIII. URL: zakon.rada.gov.ua/laws/show/2646-19#Text. 17. Fiscal Rules at a Glance / V. Lledó, S. Yoon, X. Fang et al. IMF, 2017. URL: www.imf.org/external/datamapper/fiscalrules/Fiscal%20Rules%20at%20a%20Glance%20- %20Background%20Paper.pdf. 18. Кудряшов В. П. Концептуальні засади розроблення пакета фіскальних правил для України. Економіка України. 2019. № 7-8. С. 33–54. URL: doi.org/10.15407/economyukr.2019.07.033. 19. COVID-19: Commission sets out European coordinated response to counter the economic impact of Coronovirus / European Commission. 2020. March 13. URL: ec.europa.eu/commission/presscorner/detail/en/ip_20_459. 20. Valero J. EU fiscal watchdog wants to scrap ‘unrealistic’ 60 % debt limit. 2020. July 2. URL: www.euractiv.com/section/economy-jobs/news/eu-fiscal-watchdog-wants-to-scrap-60-debt-limit/. |