|
№ 2/2021
2. Про вищу освіту : закон України від 01.07.2014 № 1556-VII. URL: zakon4.rada.gov.ua/laws/show/1556-18. 3. Боголіб Т. М. Освітній та науковий фандрайзинг в Україні. Наукові праці ДонНТУ. Сер.: Економічна. 2014. № 5. С. 11–17. 4. Варналій З. С., Красільник О. В., Хмелевська Л. П. Фінансування державних вищих навчальних закладів України : монографія. Київ : Знання України, 2017. 231 с. 5. Тимченко О. М. Теоретичні засади та прагматика програмно-цільового методу фінансування вищої освіти в Україні. Фінанси України. 2018. № 11. С. 7–20. 6. Bilinets M., Hladchenko L., Paientko T. Government Financial Support of Higher Education and its Role in Economic Prosperity of a Society. 2019. URL: ceur-ws.org/Vol-2393/paper_419.pdf. 7. Blankenberger B., Phillips A. Performance Funding in Illinois Higher Education: The Roles of Politics, Budget Environment, and Individual Actors in the Process. Educational Policy. 2016. Vol. 30, Iss. 6. P. 884–915. URL: doi.org/10.1177/0895904814556748. 8. Performance-Based Funding in American Higher Education: A Systematic Synthesis of the Intended and Unintended Consequences / J. C. Ortagus, R. Kelchen, K. Rosinger, N. Voorhees. Educational Evaluation and Policy Analysis. 2020. No. 42 (4). P. 520–550. URL: doi.org/10.3102/0162373720953128. 9. Bogue E. G., Johnson B. D. Performance incentives and public college accountability in the United States: A quarter century policy audit. Higher Education Management & Policy. 2010. No. 22 (2). P. 9–30. 10. Laird F. N. Sticky Policies, Dysfunctional Systems: Path Dependency and the Problems of Government Funding for Science in the United States. Minerva. 2020. Vol. 58. P. 513–533. URL: doi.org/10.1007/s11024-020-09409-2. 11. Altbach P. G., Reisberg L., Rumbley L. E. Trends in Global Higher Education: Tracking an Academic Revolution. Rotterdam : Sense, 2010. 272 p. 12. The global future of higher education and the academic profession: the BRICs and the United States / ed. by P. G. Altbach, L. Reisberg, M. Yudkevich et al. New York : Palgrave Macmillan, 2013. 224 p. URL: doi.org/10.1057/9780230369795. 13. Щур М. Якою буде вища освіта після COVID-19? У США та Британії університети несуть багатомільйонні збитки. 2020. 6 черв. URL: www.radiosvoboda.org/a/vyshcha-osvita-pislia-koronavirusu/30655858.html. 14. Mariononi G., Land H., Jensen T. The impact of COVID-19 on higher education around the world. Paris : International Association of Universities, 2020. 122 p. 15. Stukalo N., Simakhova A. COVID-19 Impact on Ukrainian Higher Education. Universal Journal of Educational Research. 2020. No. 8 (8). P. 3673–3678. URL: doi.org/10.13189/ujer.2020.080846. 16. Schroeder R. Pedagogy, Andragogy, and Now Heutagogy. UPCEA. 2018. September 28. URL: upcea.edu/pedagogy-andragogy-and-now-heutagogy/. 17. Nistor S., Mera V.-I., Pop Silaghi M. I. Is Education Important in Assessing the Impact of Institutions on Economic Growth in Emerging Economies? Applied Economics. 2018. Vol. 50, Iss. 34/35. P. 3840–3854. URL: doi.org/10.1080/00036846.2018.1436149. 18. Franco C., Leoncini R. Measuring China's Innovative Capacity: A Stochastic Frontier Exercise. Economics of Innovation and New Technology. 2013. Vol. 22, Iss. 2. P. 199–217. URL: doi.org/10.1080/10438599.2012.744174. 19. Жук Ю. Треба вміти дивитись у вічі, або в Болонський процес слід входити з українським позитивним досвідом, враховуючи реалії. Освіта. 2005. № 12. С. 4–5. 20. Зязюн Л. Академічні виховні цінності в системі освіти Франції. Вища освіта України. 2009. № 1. С. 110–115. |