|
№ 8/2023
2. Опарін В. М. Фінанси (Загальна теорія). Київ : КНЕУ, 2002. 240 с. 3. Кондратюк С. Я. Генезис бюджету у Великобританії крізь призму конституційної історії та парламентаризму. Фінанси України. 2015. № 8. С. 114–127. URL: finukr.org.ua/?page_id=723&aid=4236. 4. Чугунов І. Я. Становлення бюджетної системи і механізму бюджетного регулювання в Україні. Наукові записки НаУКМА : Економічні науки. 2004. Т. 30. С. 12–17. URL: ekmair.ukma.edu.ua/items/e6dcbc81-5249-4951-9338-8afd55181d2c. 5. Юрій С. І., Бескид Й. М. Бюджетна система України. Київ : НІОС, 2000. 400 с. 6. Бюджетна система / за наук. ред. В. М. Федосова, С. І. Юрія. Київ : ЦУЛ ; Тернопіль : Екон. думка, 2012. 871 с. 7. Андрущенко В. Л., Тучак Т. В. Морально-етичні імперативи податків та оподаткування (західна традиція): [монографія]. Київ : Алерта, 2013. 384 с. 8. Бюджетний менеджмент / В. Федосов, В. Опарін, Л. Сафонова та ін. ; за заг. ред. В. Федосова. Київ : КНЕУ, 2004. 864 с. 9. Чугунов В. І. Бюджетна політика економічного зростання. Агросвіт. 2022. № 1. С. 88–94. URL: doi.org/10.32702/2306-6792.2022.1.88. 10. Інституційні трансформації соціально-економічної системи України : монографія / за ред. А. А. Гриценка ; ДУ “Ін-т економ. та прогнозування НАН України”, НАН України. Київ, 2015. 344 с. 11. Інституційна трансформація фінансово-економічної системи України в умовах глобалізації : монографія / за заг. ред В. Р. Сіденка. Київ : Київ. нац. торг.-екон. ун-т, 2017. 648 с. 12. Чугунов, І. Я. Інституційна архітектоніка бюджетної системи. Фінанси України. 2008. № 11. С. 3–10. 13. Макогон В. Д. Бюджетна архітектоніка як інструмент регулювання соціально-економічного розвитку суспільства. Проблеми економіки. 2012. № 4. C. 73–77. URL: www.problecon.com/export_pdf/problems-of-economy-2012-4_0-pages-73_77.pdf. 14. Селіверстова Л. С. Бюджетна архітектоніка як інструмент розвитку фінансової системи України. Інвестиції: практика та досвід. 2018. № 10. С. 5–8. URL: www.investplan.com.ua/?op=1&z=6085&i=0. 15. Юхименко Я. В. Інституціональна модернізація архітектоніки національної бюджетної системи. Наукові праці НДФІ. 2018. № 1. С. 19–32. URL: npndfi.org.ua/?page_id=723&aid=912. 16. Савчук Н. В. Інституціональні концепти реформування бюджетної системи. Економіка та підприємництво : зб. наук. пр. молодих учених та аспірантів. Київ: КНЕУ, 2013. Вип. 31. С. 154–165. 17. Лободіна З. М. Архітектоніка бюджетного механізму соціально-економічного розвитку держави. Світ фінансів. 2018. № 1 (54). С. 45–57. URL: doi.org/10.35774/sf2018.01.045. 18. Лютий І., Білявська О. Особливості бюджетування в класичному університеті як умова фінансової автономії. Вісник Економіки. 2021. № 2. С. 39–53. URL: doi.org/10.35774/visnyk2021.02.039. 19. Лютий І., Петленко Ю., Дрозд Н. Важливість відкритості та прозорості бюджетного процесу в секторі оборони та безпеки України. Financial and Credit Activity Problems of Theory and Practice. 2022. № 6 (47). С. 99–110. URL: doi.org/10.55643/fcaptp.6.47.2022.3900. 20. Жибер Т. В., Солопенко Т. В. Сутнісно-правові аспекти визначення складових показника ефективності бюджетної програми на прикладі фінансування вторинної ланки медичної допомоги. Економічний вісник. Серія: фінанси, облік, оподаткування. Ірпінь, 2020. Вип. 5. С. 88–97. 21. Sorokin P. A. Variations on the Spencerian theme of militant and industrial types of society. Social Science. 1961. Vol. XXXVI. Р. 91–99. 22. Ansell C. K. Political legitimacy. International Encyclopedia of the Social & Behavioral Sciences. 2001. No. 6. Р. 8704–8706. URL: doi.org/10.1016/B0-08-043076-7/01167-0. 23. Greenwood R., Lawrence T. B. The iron cage in the information age: The legacy and relevance of Max Weber for organization studies. Editorial. Organization Studies. 2005. Vol. 26, Iss. 4. Р. 493–499. URL: doi.org/10.1177/0170840605051465. 24. Б’юкенен Дж. М., Масгрейв Р. А. Суспільні фінанси і суспільний вибір: два протилежних бачення держави / пер. з англ. А. Іщенка. Київ : Києво-Могилянська академія, 2004. 175 с. 25. Чугунов, І. Я., Макогон В. Д. Бюджетна політика в умовах економічних перетворень. Економічний часопис-XXI. 2016. № 3-4 (2). С. 66–69. URL: doi.org/10.21003/ea.V158-15. 26. Minouche Sh. What we owe each other: A New Social Contract for a Better Society. Princeton University Press, 2021. 256 р. 27. Paz-Fuchs A. The social contract revisited: The modern welfare state. Overview and critical report / The Foundation for Law, Justice and Society in affiliation with The Centre for Socio-Legal Studies. University of Oxford, 2011. 28. Hodgson G. Economics and Institutions: A Manifesto for a Modern Institutional Economics. Cambridge : Polity Press ; Philadelphia : University of Pennsylvania Press, 1988. URL: doi.org/10.9783/9781512816952. 29. Myrdal G. Institutional economics. Journal of Economic Issues. 1978. Vol. 12, Iss. 4. P. 771–783. URL: doi.org/10.1080/00213624.1978.11503577. 30. Пилипенко Г. М. Інституціональні зміни економіки в контексті еволюції поглядів Д. Норта. Економічний вісник. 2020. № 3. С. 9–17. URL: doi.org/10.33271/ebdut/71.009. 31. Furubotn E. G., Richte R. Institutions and economic theory: The contribution of the new institutional economics. University of Michigan Press, 2010. 32. György A. Public sector’s principal-agent theory in a global world. Politeja-Pismo Wydziału Studiów Międzynarodowych i Politycznych Uniwersytetu Jagiellońskiego, 2012. Iss. 20-3. P. 101–107. 33. Williamson C. R. Informal institutions rule: institutional arrangements and economic performance. Public Choice. 2009. Vol. 139 (3). Р. 371–387. URL: dx.doi.org/10.1007/s11127-009-9399-x. 34. Schick A. Macro-budgetary adaptations to fiscal stress in industrialized democracies. Public Administration Review. 1986. Vol. 46, No. 2. Р. 124–134. URL: doi.org/10.2307/976164. 35. Schick, A. Micro-budgetary adaptations to fiscal stress in industrialized democracies. Public Administration Review. 1988. Vol. 48, No. 1. Р. 523–533. URL: doi.org/10.2307/975515. 36. Tabellini G. Culture and institutions: economic development in the regions of Europe. Journal of the European Economic association. 2010. Vol. 8, Iss. 4. Р. 677–716. URL: doi.org/10.1111/j.1542-4774.2010.tb00537.x. 37. Паентко Т. В. Институциональные асимметрии бюджетных расходов и перспективы их преодоления в Украине. Проблеми економіки. 2015. № 4. С. 144–149. 38. Тимченко О. М. Інституціональна теорія як основа пізнання податкового боргу. Вчені записки КНЕУ. 2011. № 13. С. 72–78. 39. Ostrom E. Governing the commons: The evolution of institutions for collective action. Cambridge University Press, 1990. 280 р. URL: doi.org/10.1017/CBO9780511807763. 40. Khadzhyradieva S., Hrechko T., Smalskys V. Institutionalisation of behavioural insights in public policy. Public Policy and Administration. 2019. Vol. 18, No. 3. Р. 95–113. URL: doi.org/10.5755/j01.ppaa.18.3.24726. 41. Horton M., El-Ganainy A. Fiscal policy: taking and giving away. 2012. URL: www.imf.org/external/pubs/ft/fandd/basics/36-fiscal-policy.htm. 42. Savchuk N. Criteria for optimizing the structure of budget expenditures in Ukraine. Journal of International Finance and Economics. 2018. Vol. 18, Iss. 1. P. 13–26. URL: dx.doi.org/10.18374/JIFE-18-1.2. 43. Бюджетна політика / Міністерство фінансів України. URL: mof.gov.ua/uk/budget-policy. |